Veelgestelde vragen over bestellen
Verkopen jullie ook box damage collectibles?
Ja, helaas komen er ook bij ons soms bij levering collectibles binnen waar de doos schade heeft opgelopen tijdens transport. Zodra wij dit bij het controleren van de levering constateren, plaatsen we dit product in de categorie "Kortingschade". Hier kun je alle collectibles vinden die doosschade hebben. Op deze producten geven wij een korting van 25%, ongeacht de schade.
Wij verkopen geen collectibles waarbij het figuur beschadigd is geraakt!
Mocht je interesse hebben in een collectible met doosschade en meer informatie willen, dan kun je ons mailen via het contactformulier.
Ik heb iets verkeerds ingevuld bij het bestelproces wat nu?
Het kan gebeuren dat jij je adres, contactgegevens of iets anders verkeerd invult bij het bestelproces. Vul zo snel mogelijk het contactformulier in zodat wij de goede gegevens kunnen invoeren.
Wordt ik op de hoogte gehaald van me bestelling?
Ja, tijdens jou bestelling sturen wij je regelmatig e-mails over je pakket. Zoals orderbevestiging, klaar voor verzending en Track & Trace. Zorg daarom dat je een echt e-mail invult bij het bestelproces zodat je deze informatie krijgt. Heb jij je e-mail verkeerd ingevuld tijdens het bestelproces? Stuur ons dan zo snel mogelijk een mail via het contactformulier.
Doen jullie ook aan pre-orders?
Nee, op dit moment (01-04-2024) doen we nog niet aan pre-orders. We zijn wel van plan om dit in de toekomst te gaan doen. Schrijf je daarom in voor onze nieuwsbrief om altijd over nieuwe updates over producten op te hoogte te blijven.