Vragen over retouren? Vind hier je antwoord!

Veelgestelde vragen over retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

Voor een uitgebreide tekst over ons retourbeleid verwijzen we je graag door naar onze speciale retourbeleidpagina. Hier kun je alle informatie vinden over wat de regels zijn om bij PopPalace te retourneren.

Voor wie zijn de retourkosten?

Als de reden van retourneren is: "Ik zie af van mijn aankoop", zijn de retourkosten voor de klant. Dit komt omdat we steeds vaker zien dat mensen collectibles bestellen en ze vaak terugsturen. Maar als de fout bij PopPalace ligt, zoals een foute levering of beschadigde levering, dan zijn de retourkosten voor ons.

Hoelang duurt het voor ik me geld terug op me rekening heb?

Nadat jouw retour is verwerkt kun je binnen een werkweek je geld terug verwachten op je rekening. Het kan zijn dat door feestdagen, weekenden of vakanties het iets langer kan duren maar hier houden we je van op de hoogte.

Hoeveel dagen mag ik me bestelling retourneren?

Je hebt 14 dagen nadat je bestelling is gearriveerd op locatie om de bestelling te retourneren. Is er iets speciaals aan het hand waardoor je niet kunt retourneren willen we graag samen naar een oplossing zoeken hierover kunt u ons benaderen via het contactformulier we proberen hier zo snel mogelijk op te reageren.